Forum Home

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
> Allmän info, Saker som Kulturens gör
Igneus
post 16:18, 2012-01-27
Post #1

Group: Spelledare
Member No.: 5

Tänkte att jag skulle skriva in det här så att om ni känner för att gå på det så kan ni göra det. Jag vet inte hur många platser som är kvar men det borde finnas en del av dem kvar i alla fall. I värsta fall går det att maila och fråga. Jag tyckte att 20 platser lät väldigt lite men vad vet jag...

SYNS DU SÅ FINNS DU!
Kostnadsfri föreläsningsturné för ledare och deltagare inom Kulturens Bildningsverksamhet

Kostnadsfri föreläsningsturné för ledare och deltagare inom Kulturens Bildningsverksamhet Efter förra vårens succé återkommer Kulturens nu med en kombinerad föreläsning och workshop om marknadsföring. Särskilt fokus ligger på ämnena DIGITAL MARKNADSFÖRING och NOLLBUDGET – perfekt för kulturföreningar med begränsade resurser.

Var och när:

- Stockholm 4 februari kl. 10-15 (med lunchpaus)

- Umeå 5 februari kl. 13-17

Ledare:

Jakob Nord, kommunikatör för upSweden Music Community, regionansvarig på upSweden Malmö och musikskribent på Helsingborgs Dagblad. Jakob har även varit musikredaktör på en av Europas största studentradiostationer, promotat klubbar och bloggat för Svenskt Näringsliv.

Kostnad:

Samtliga föreläsningar är gratis för ledare och deltagare inom föreningar som samarbetar med Kulturens. Övriga betalar 200 kr per gång.

Anmälan:

Anmäl dig genom att klicka HÄR >>> (https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?hl=sv&formkey=dFlCN2VTUGNzTDRkb2Y1T1g5OXF0QUE6MA#gid=0)

Maxantal: 20 personer per föreläsning - föranmälan krävs. Efter anmälan får du också närmare info om lokal.
SISTA ANMÄLNINGSDAG: 30 JANUARI

Mer information:
Sofia Nygren, 0702-23 23 05, sofia.nygren@kulturens.se

Mer om workshopen:

Det första passet handlar om GRUNDLÄGGANDE MARKNADSFÖRING. En genomgång av marknadsföringens historia, dess olika former, grundläggande marknadsföringsteori samt en del tips på vad man måste tänka på i det egna markandsföringsarbetet.

Det andra passet handlar om DIGITAL MARKNADSFÖRING – NOLLBUDGET. Lite mer djupgående om hur man själv, utan budget, på flera olika sätt effektivt kan marknadsföra sig själv digitalt, hur man gör för att stärka sitt varumärke med detta samt det nödvändiga i att sticka ut när man konkurrerar med i stort sett allt annat i samhället.

Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 2026-01-14, kl 18:42